Mostmivanmegint?

Mostmivanmegint? Miről is? Az életem gyorsan, lassan csordogáló hétköznapjairól. Arról, hogy a végtelen bölcsességeket miért tudja mindenki kívülről és miért is vagyunk mindig baromi okosak mások problémáiban. Meg egyáltalán. Volt már olyan, hogy érezted, hogy jött a boldogság szép kék-sárga villamosa, Te felugrottál rá, aztán egyszer a megállóban ébredsz: Mostmivanmegint? Valami mintha mégsem stimmelne...

Nimue

Emmm 2010.03.29. 14:16

 A villamos sínek ezüstjére feszül a nap, csillanó hancúrozása a végtelenben összebogozza a fémszálakat. A leveleket körtáncra ítéli a szél és színeiket összekeveri.

Körülnézek. Lenyűgöz, hogy nem volt itt senki előttem. E hely nem létezett, amíg ki nem találtam és ki nem mondtam: legyen.

Világaink isteneiként szemléljük a varázslatot és néha megbotlunk egy rohadt almában, amit tudásként faltunk fel, aztán nem kezdtünk vele semmit, csak hagytuk, hogy elrohadjon. És már mérgez. Lassú cseppenként színezi az ereket, a bőrt, a hajad. Belopja magát mindenhova, ahol ürességet talál.

Csitítanád, visszaszorítanád, kiköpnéd, kifacsarnád, szétszórnád, kiporolnád, feloldanád, de nem megy. Nő benned a rémülettel, a beletörődéssel, a szánalommal magad és a világ felé.

Nincs hét törpe, hogy RÁD találjon. Nincs Éva, hogy ráfoghasd. Nincs szent víz, ami kimoshatná.

Csak TE vagy. Te VAGY. Azért, hogy megtanuld a leckét, amit magadnak mondasz majd fel. Önmagadért.

Szeretném kisimítani magamból. Magamból- belőled, ahol magamban hordozlak. A részedből, amit én piszkoltam be. A többit neked kell. A magamét magamnak.

Mert teremtesz, fenntartod, megállítod, lerombolod. Mert tudod, hogy így kell. Mert akarod, hogy legyen. Hisz kimondtad és: lett. Talán Nimue, talán más.

Ahol jársz én jártam ott, ahol jártál, még vár rám, ahová el akarsz jutni, az lesz otthonom.

Add a kezed, ha megbotlom és felsegítelek.

 

Címkék: nimue

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mostmivanmegint.blog.hu/api/trackback/id/tr711877214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása